„Amazon“, кој и самиот влијаеше на падот на трговските центри во САД, сега направи целосен круг со купување трговски центри и претворање на истите во дистрибутивни центри за својата растечка империја за е-трговија.
Имено, NBC објави дека „Amazon“ започнал серија на набавки во трговски центар во последните неколку месеци. Минатиот месец малопродажниот гигант со седиште во Сиетл доби одобрение да претвори трговски центар во Батон Руж, Луизијана, во дистрибутивен центар од 3,4 милиони квадратни метри. Истиот месец, „Amazon“ доби слично одобрување да го претвори трговскиот центар во Ноксвил (Тенеси) во дистрибутивен центар, со површина од 220.000 квадратни метри.
Овие деловни договори следеа по одлуката на локалниот комитет за планирање во Ворчестер, Масачусетс, да им се овозможи на „Amazon“ да го претвори трговскиот центар Гриндејл во центар за дистрибуција од 121 000 квадратни метри.
Анализата на „Coresight Research“ откри дека помеѓу 2016 и 2019 година, А„Amazon“мазон претвори околу 25 трговски центри во дистрибутивни објекти. Тоа темпо треба да се забрза среде новонастанатата ситуација во малопродажното опкружување, кое не само што се соочи со постојан раст на купувањето преку Интернет, туку беше речиси десеткувано од COVID пандемијата. Ова ги стави сопствениците на трговски центри во позиција да бараат начини за заработка на средства што опаѓаат со застрашувачка стапка.
„Wallstreet Journal“ минатото лето објави дека „Simon Property Group“, најголемиот сопственик на трговски центар во земјата, е во преговори со „Amazon“ за да ги претвори стоковните продавници на „Simon“ во дистрибутивни центри на „Amazon“.
ие разговори, наводно, биле насочени кон пренамена на продавниците претходно или моментално окупирани од „JCPenney“ и „Sears Holding“, два бренда кои поднесоа барање за заштита од банкрот и најавија планови за затворање на десетици продавници низ целата земја.